Friday, July 25, 2014

"Are we having fun yee-yeeaaheaa-ett?! Woop!"

"je déteste la plage mais je reste debout avec mes orteils dans la sable"

Poses range from 30seconds-45minutes

Managed to get to Life Drawing TWICE this week!!
Doing things twice a week is great. I think you should do most things at least twice a week. I mean, there's not a lot you should do less than twice a week really, if you think about it.
Life Drawing... you should do sport at least twice... and eating - I mean you gotta eat at least twice a week, minimum... and taking a shower - at least twice a week! One shower a week wouldn't be enough, especially if you did sport twice, that would just be silly.
I'm sure there are more things... ;)
J'ai reussi d'aller au cours de nu DEUX FOIS cette semaine!!
Quand tu fais un truc deux fois par semaine, c'est bien. Je pense que la plupart des choses il faut faire au moins deux fois par semaine. Quand tu y penses, il n'y a pas beaucoup choses tu dois faire moins que deux fois par semaine, en vrai.
Cours de nu... le sport... et de manger - il faut manger au moins deux fois par semaine minimum... et de se doucher - au moins deux fois par semaine! Une douche par semaine suffit pas, surtout si t'as fait du sport deux fois, ce serait absurde.
Je suis sûr qu'il y a plus des choses... ;)



'Till the Next,
L

4 comments:

Kristian said...

#twiceaweek Absolutely.
These are all fantastic.

L Rossi said...

:D Thanks, Kristian!!!!

Nölwenn Roberts said...

Hahaha!! You must post twice a week then ;)
Super beaux ces croquis!

L Rossi said...

Comment c'est malin X'DDD
Merci, Roberts!! Hope all is well over there!! :)